OpenCart-Hellas 

Η Ελληνική κοινότητα υποστήριξης του Opencart

Θέματα που αφορούν τη γενικότερη λειτουργία του Opencart.
Άβαταρ μέλους
Από botonakis
#5083
Ο πιο σωστός τρόπος να μάθεις τι ήταν, είναι να μιλήσεις με τον πάροχο σου όταν έχεις το πρόβλημα, να τους εξηγήσεις τι συμβαίνει και να το ψάξουν.
Από gloster69
#5088
Δες την απάντηση που είχα πάρει.

Καλησπέρα σας,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα αντίγραφα ασφαλείας εκτείνονται για βάθος 2 εβδομάδων, συνεπώς δεν υπάρχει διαθέσιμο αντίγραφο από τις 01/11/2017.
Έχουμε δοκιμάσει την επαναφορά από διάφορες προγενέστερες ημερομηνίες και σε κάθε περίπτωση η εκτέλεση της ιστοσελίδας σας φαίνεται να παραμένει η ίδια, δηλαδή χωρίς την εμφάνιση των εικόνων.

Με βάση το παραπάνω καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η μη εμφάνιση των εικόνων προέρχεται είτε από κάποια ρύθμισή της, πχ σε σχέση με τις εικόνες ή την cache της, είτε η μη εμφάνιση των εικόνων αφορά ζήτημα παλαιότερο των τελευταίων 15 ημερών. Σε κάθε περίπτωση σας έχουμε επαναφέρει το παλαιότερο διαθέσιμο αντίγραφο από τις 11/11/2017.

Παρακαλούμε ελέγξτε σχετικά και ενημερώστε μας εάν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάτι πρόσθετο.

Σε ευχαριστώ πολύ! Δεν έχω την γνώση.

Πριν ζητήσετε βοήθεια στο φόρουμ, παρακαλούμε ελέγξτε αν υπάρχει έτοιμη λύση στο OpenCart Extension Marketplace!