Καλησπέρα,
Γιατί δεν τα βγάζετε online και χρειάζεται να στέλνουμε μηνυμα για προσωπική ενημέρωση, δεν ειναι πιο κουραστικό αυτο?
Αγαπητέ φίλε είναι εύλογη η απορία σου και κατανοώ ότι αυτό μπορεί να είναι κουραστικό. Ωστόσο, το επιχειρηματικό μας μοντέλο έως πρόσφατα ήταν να παρέχουμε τις επεκτάσεις μας στους πελάτες που έχουμε αναπτύξει eshop ή/και παρέχουμε τεχνική υποστήριξη. Αυτό πρόκειται σύντομα να αλλάξει. Από αρχές Φεβρουαρίου σταδιακά αρκετές από τις επεκτάσεις μας θα είναι διαθέσιμες στο marketplace και στο νέο eshop μας (το είχαμε προγραμματίσει για νωρίτερα αλλά λόγω των συνθηκών υπήρξε κάποια καθυστέρηση). Ενδεικτικά αναφέρω πληρωμή με κάρτα σε Alphabank, Eurobank, Πειραιώς, Εθνική, Skroutz/Bestprice XML Feed & Analytics, Επιλογή απόδειξης/τιμολογίου με έλεγχο ΑΦΜ στο VIES και αφαίρεση ΦΠΑ σε ενδοκοινοτικές, AutoSEO αυτόματη SEO URLs μετατροπή βάσει ΕΛΟΤ 743 / ISO 843, Speedex Vouchers (όλα τα services), SoftOne Bridge, κλπ.
Παρακαλώ λίγο υπομονή γιατί εκτός από το software που παράγουμε, καθημερινά απαντάμε σε δεκάδες αιτήματα τεχνικής υποστήριξης για custom εργασίες και ο μόνος τρόπος να τα κάνουμε όλα ταυτόχρονα, θα ήταν να είχαμε πέσει μικροί στη χύτρα με το NZT-48 ή να κλωνοποιούμαστε κατά βούληση όπως ο Agent Smith.
Αλεξάνδρα Γκόγκα - Software Developer @ People’s Code
OpenCart-Hellas.gr - Administrator & Founder
PeoplesCode.com - Επίσημος Αντιπρόσωπος OpenCart | Extensions - Φιλοξενία - Αναβάθμιση - Μεταφορά - Τεχνική Υποστήριξη OpenCart
Ελληνική μετάφραση & Επεκτάσεις OpenCart