Πελάτης μετά από επικοινωνία με το skroutz και έπειτα από συνεννόηση μαζί τους, ζητήθηκε να υπάρχει διαφορετικό status διαθεσιμότητας για κάποιες κατηγορίες προιόντων οι οποίες δεν είναι άμεσα διαθέσιμες πχ σε (προπαραγγελία 5-15 μέρες). και αυτό να περνάει και στο xml τους skroutz. Δηλαδή να περνάνε 2 η και παραπάνω διαφορετιkά status sto xml. Τους εξήγησα πως ο skroutz στο xml ζητάει μόνο ένα status availability, και πως στο open cart δηλώνεις ή διαθέσιμο ή μη διαθέσιμο προιον ( με ότι status θέλεις). Τους πρότεινα να περνάνε και τα μη διαθέσιμα στο xml και να δίνει από έκει το διαφορετικό status αλλά λένε πως δεν θέλουν κάτι τετοιο.
εν ολίγης γίνετε κάτι τέτοιο με 2 διαφορετικά status availability στο xml? είδα πως υπάρχουν εφαρμογές για διαφορετικό ststus ανάλογα με το απόθεμα αλλα κια πάλι κάτι τέτοιο θα δημιουργεί προβλήματα στα άμεσα διαθέσιμα με μικρό απόθεμα πχ 1-2.
Λέω κάτι λάθος?
Υπάρχει λύση σας έχει τύχη κάτι ανάλογο?
επίσης η εφαρμογή για το xml τους skroutz είναι από τον συγχωρεμένο πλέον Τάσο Δασκαλόπουλο.
ευχαριστώ