- 06 Σεπ 2024, 10:17
#8733
Καλημέρα,
Θα έπρεπε κανονικά ο πελάτης να λαμβάνει email κατά την εγγραφή του και επίσης δεύτερο email ενημέρωσης κατά την αποδοχή του από τον διαχειριστή.
Αυτές οι ενέργειες γίνονται με Συμβάντα (events). Στη διαδρομή Μενού > Επεκτάσεις > Συμβάντα έλεγξε αν τα συμβάντα admin_mail_customer_approve και admin_mail_customer_deny είναι ενεργοποιημένα. Αυτά είναι πάντα ενεργά κατά την εγκατάσταση του OpenCart.
Πως κάνεις την αποδοχή; Αν απλά ενεργοποιείς τον πελάτη δεν αρκεί. Η ενεργοποίηση χρειάζεται να γίνει από τη διαδρομή Μενού > Πελάτες > Εγκρίσεις Πελατών.
Αν τα παραπάνω είναι και γίνονται όπως προανέφερα, έλεγξε :
- αν τα email που στέλνεις πάνε στα ανεπιθύμητα λόγω λάθος ρύθμισης του DNS zone file.
- αν έχει σχετικές εγγραφές το αρχείο καταγραφής σφαλμάτων.
- τις επεκτάσεις σου και τις τροποποιήσεις αν δημιουργούν πρόβλημα.
Αλεξάνδρα Γκόγκα - Software Developer @ People’s Code
OpenCart-Hellas.gr - Administrator & Founder
PeoplesCode.com - Επίσημος Αντιπρόσωπος OpenCart | Extensions - Φιλοξενία - Αναβάθμιση - Μεταφορά - Τεχνική Υποστήριξη OpenCart
Ελληνική μετάφραση & Επεκτάσεις OpenCart