Re: Missing Orders από Paypal και Πειραιώς
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2017, 13:24
δοκίμασα όλα τα παραπάνω αλλά τίποτα μέχρι στιγμής
Η Ελληνική κοινότητα του Opencart
https://www.opencart-hellas.gr/
billkou έγραψε:Tο πρόβλημμα με το Paypal το έχουν αρκετοί αλλά συνήθως εντοπίζεται ή από λάθος ρυθμίσεις ή από τον hosting provider που μπορεί να έκανε κάποια αλλαγή χωρίς να το πεί στους πελάτες ή η ip είναι μπλοκαρισμένη... Οπότε πριν αποφασίσετε να κάνετε αλλαγές σε αρχεία ή σε κώδικα καλό είναι να στείλετε ένα email και να τους πείτε το πρόβλημα. Και εδώ έρχετε στην επιφάνεια ένα μέγιστο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε πάρα πολλοί, η υποστήριξη από τον Hosting. Για τον λόγο αυτό προσοχή που εμπιστευόμαστε τις υπηρεσίες του site μας... κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα και δεν θα βρίσκουμε άκρη όταν οι υπηρεσίες που μας προσφέρουν είναι ελάχιστες...ή και μηδαμινές.htwp έγραψε:Και κάτι τελευταίο που βρήκα αν δεν φτιάξει με το παραπάνω.... η ρύθμιση για το callback υπάρχει και για προσωπικό λογαριασμό...μετά από ψάξιμο το βρήκα... κάνε έναν κόπο και ρύθμισε το και αυτό για να είσαι 100% σίγουρος.... όταν κάνεις log in στον λογαριασμό του paypal κάτω αριστερά γράφει "seller preferences" κάνε κλικ και μετά στην πέμπτη σειρά έχει -> Website preferencesReturn customers to my website after they pay with PayPal. πάτα update. πάτα το Auto Return: ΟΝ και Return URL: http://domain_name(το site σου)/index.php?route=checkout/successΤο δοκιμαζω και εγω αυτό, με IPN disabled, γιατι με 2.1.0.2 μου τις παει ολες στις missing.
τέλος πατάς save κάτω κάτω και δοκιμάζεις πάλι....
Πες μας αν λύθηκε το πρόβλημα...
Θα επανελθω αφου το ελεγξω. Ευχαριστουμε!
htwp έγραψε:Το hosting για ποιο λογο και με ποιο τροπο να εμπλεκεται σε κατι τετοιο; Οι hosting υπηρεσιες ( οπως και σχεδον ολες ) ειναι μυλος και θελουν προσοχη αλλα αυτο πιστευω δεν εχει να κανει με το hosting.billkou έγραψε:Tο πρόβλημμα με το Paypal το έχουν αρκετοί αλλά συνήθως εντοπίζεται ή από λάθος ρυθμίσεις ή από τον hosting provider που μπορεί να έκανε κάποια αλλαγή χωρίς να το πεί στους πελάτες ή η ip είναι μπλοκαρισμένη... Οπότε πριν αποφασίσετε να κάνετε αλλαγές σε αρχεία ή σε κώδικα καλό είναι να στείλετε ένα email και να τους πείτε το πρόβλημα. Και εδώ έρχετε στην επιφάνεια ένα μέγιστο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε πάρα πολλοί, η υποστήριξη από τον Hosting. Για τον λόγο αυτό προσοχή που εμπιστευόμαστε τις υπηρεσίες του site μας... κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα και δεν θα βρίσκουμε άκρη όταν οι υπηρεσίες που μας προσφέρουν είναι ελάχιστες...ή και μηδαμινές.htwp έγραψε:Και κάτι τελευταίο που βρήκα αν δεν φτιάξει με το παραπάνω.... η ρύθμιση για το callback υπάρχει και για προσωπικό λογαριασμό...μετά από ψάξιμο το βρήκα... κάνε έναν κόπο και ρύθμισε το και αυτό για να είσαι 100% σίγουρος.... όταν κάνεις log in στον λογαριασμό του paypal κάτω αριστερά γράφει "seller preferences" κάνε κλικ και μετά στην πέμπτη σειρά έχει -> Website preferencesReturn customers to my website after they pay with PayPal. πάτα update. πάτα το Auto Return: ΟΝ και Return URL: http://domain_name(το site σου)/index.php?route=checkout/successΤο δοκιμαζω και εγω αυτό, με IPN disabled, γιατι με 2.1.0.2 μου τις παει ολες στις missing.
τέλος πατάς save κάτω κάτω και δοκιμάζεις πάλι....
Πες μας αν λύθηκε το πρόβλημα...
Θα επανελθω αφου το ελεγξω. Ευχαριστουμε!
htwp έγραψε:Μπορεί να μπλοκάρει την port.... στο παρελθόν έχουν αναφερθεί τέτοια προβλήματα και λύθηκαν έπειτα από συνεννόηση με τον hosting provider...Καμία διαφωνία. Συμφωνούμε πως πρέπει να εξετάζουμε όλες τις πιθανές αιτίες απλά το συγκεκριμένο θέμα είναι κάτι που ταλαιπωρεί πάρα πολλούς χρήστες στο Opencart εδώ και πολλές εκδόσεις, με εντελώς διαφορετικά setups.
Όπως λέω και παραπάνω δεν ρίχνω ευθύνεις ΜΟΝΟ στον hosting απλά λέω πως καλό ειναι να σταλθεί ένα email για να αποκλειστεί η περίπτωση αυτή...και μετά να κοιτάξουν εις βάθος τι μπορεί να φταίει...όταν ένα site λειτουργεί την μία μέρα και την άλλη ξαφνικά δεν λειτουργεί κάτι...αρχίζουμε και κοιτάζουμε (αν δεν έχουμε κάνει κάποια αλλάγη εμείς) τις υπηρεσίες....αν έχει γίνει αλλαγή...
Επειδή ξεφύγαμε από το πρόβλημα θα 'θελα να τελειώσουμε εδώ και να επικεντρωθούμε στην λύση του προβλήματος...Δεν υπάρχει νόημα να υπάρχει διαφωνία...όλοι μας να βοηθήσουμε θέλουμε.
Για την τράπεζα πειραιώς αγορασμένη εφαρμογή από το opencarthellasΚαλημέρα, επειδή μάλλον εκ παραδρομής έγραψες ότι αγόρασες την πληρωμή από το Opencart-Hellas...
gxHL έγραψε:Χρησιμοποιείς κάποιο extension για προσθήκη εξόδων στους τρόπους πληρωμής;Όντως το xfee που έβαζε χρέωση στην αντικαταβολή δημιουργούσε αρκετά προβλήματα Fatal error. Το έσβησα και λύθηκε το πρόβλημα των Αντικαταβολων και την και την εμφάνιση του στα missing orders...
Opencart-Hellas έγραψε:Ζητώ συγνώμη,Για την τράπεζα πειραιώς αγορασμένη εφαρμογή από το opencarthellasΚαλημέρα, επειδή μάλλον εκ παραδρομής έγραψες ότι αγόρασες την πληρωμή από το Opencart-Hellas...
Δεν την έχεις αγοράσει από εμάς καθώς ότι εμπορική εφαρμογή πουλάμε, την παρέχουμε ως People's Code. Διόρθωσε το σε παρακαλώ γιατί με δυσφημεί αδίκως. Αν σου είχα πουλήσει κάτι και είχες πρόβλημα, εννοείται ότι θα σε είχα υποστηρίξει προσωπικά, δεν θα σε άφηνα να ρωτάς στο φόρουμ.
Όπως και να' χει να πω κι εγώ μια άποψη, μήπως ενεργοποίησες εκ των υστέρων κάποιο one-page / quick checkout; Ενδέχεται να υπάρχει ασυμβατότητα με αυτό και τις πληρωμές.