- 05 Δεκ 2020, 22:11
#6823
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη,
Έχει παρουσιαστεί το ακόλουθο πρόβλημα σε ένα eshop με κομμωτηριακά είδη, φτιαγμένο σε Opencart 3.0.3.2 και δεν μπορώ να το αναπαράγω ώστε να προβώ σε επίλυσή του. Το παρακάτω προϊόν έχει ειδική τιμή https://prohair.gr/olaplex-eidikes-ther ... o-3-100-gr από τα 40€ στα 22€. Το θέμα είναι ότι δεχτήκαμε κάποιες παραγγελίες οι οποίες είχαν τη μειωμένη τιμή, όμως δεχτήκαμε και μερικές άλλες οι οποίες δεν είχαν τη μειωμένη τιμή(22€) αλλά την αρχική τιμή (40€). Δεν ξέρω αν χρησιμεύει σαν πληροφορία αλλά οι παραγγελίες είχαν παραπάνω από 1 κομμάτια για το συγκεκριμένο προϊόν. Δοκίμασα να κάνω και εγώ παραγγελία και μου τη βγάζει σωστά με τη μειωμένη τιμή, δοκίμασα από ότι browser υπήρχε καθώς και από κινητό android και ios. H τιμή σε μένα εμφανίζεται όπως θα έπρεπε (μειωμένη).
Τι μπορεί να πηγαίνει στραβά στις παραγγελίες των πελατών που έλαβα; Να σημειώσω ότι η ειδική τιμή έχει μπει εδώ και 1 μήνα και είχε μπει εξαρχής που ανέβηκε το προϊόν, άρα αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει κασαριστεί κάτι στους υπολογιστές των πελατών, γιατί εκτός των άλλων το eshop δεν έχει ούτε μήνα σε παραγωγικό περιβάλλον.
Καμιά ιδέα;
Έχει παρουσιαστεί το ακόλουθο πρόβλημα σε ένα eshop με κομμωτηριακά είδη, φτιαγμένο σε Opencart 3.0.3.2 και δεν μπορώ να το αναπαράγω ώστε να προβώ σε επίλυσή του. Το παρακάτω προϊόν έχει ειδική τιμή https://prohair.gr/olaplex-eidikes-ther ... o-3-100-gr από τα 40€ στα 22€. Το θέμα είναι ότι δεχτήκαμε κάποιες παραγγελίες οι οποίες είχαν τη μειωμένη τιμή, όμως δεχτήκαμε και μερικές άλλες οι οποίες δεν είχαν τη μειωμένη τιμή(22€) αλλά την αρχική τιμή (40€). Δεν ξέρω αν χρησιμεύει σαν πληροφορία αλλά οι παραγγελίες είχαν παραπάνω από 1 κομμάτια για το συγκεκριμένο προϊόν. Δοκίμασα να κάνω και εγώ παραγγελία και μου τη βγάζει σωστά με τη μειωμένη τιμή, δοκίμασα από ότι browser υπήρχε καθώς και από κινητό android και ios. H τιμή σε μένα εμφανίζεται όπως θα έπρεπε (μειωμένη).
Τι μπορεί να πηγαίνει στραβά στις παραγγελίες των πελατών που έλαβα; Να σημειώσω ότι η ειδική τιμή έχει μπει εδώ και 1 μήνα και είχε μπει εξαρχής που ανέβηκε το προϊόν, άρα αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει κασαριστεί κάτι στους υπολογιστές των πελατών, γιατί εκτός των άλλων το eshop δεν έχει ούτε μήνα σε παραγωγικό περιβάλλον.
Καμιά ιδέα;
