
Αναπτύσω ένα eshop με το opencart και υπάρχουν πελάτες που δεν έχουν email..
Πως μπορώ να τους διαχειριστώ μέσα από το opencart; Να τους καταχωρήσω στο κατάστημα για να έχω το ιστορικό των αγορών τους...
Από ότι έχω καταλάβει έως τώρα, το email είναι εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο του πελάτη όσον αφορά το opencart έτσι όπως είναι στημένο...
Αυτή τη στιγμή, δειχνει να έχω δύο επιλογές:
1) Να μην καταχωρώ το email και να προσαρμόσω τον κώδικα του OpenCart ώστε να μην είναι απαραίτητο το email για να καταχωρηθεί ο πελάτης και η παραγγελία του και το υπόλοιπο διαδικαστικό του κομμάτι..
2) Να χρησιμοποιώ σε όλους τους πελάτες που δεν έχουν email, ένα δικό μου, το ίδιο κάθε φορά... Βέβαια δεν ξέρω αν το δέχεται το Opencart να μην είναι μοναδικό το πεδίο που καταχωρεί το email...
Έχετε κάτι να μου προτείνετε;
Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων για το χρόνο σας
Καλή μας συνέχεια
